|
Post by sos on May 3, 2014 17:00:29 GMT
|
|
|
Post by IDEK on May 3, 2014 17:06:22 GMT
is what I was listening to when I clicked on this thread.
|
|
|
Post by Michael7123 on May 3, 2014 17:11:57 GMT
This game should be in the running for best soundtracks of this year (then again, last year best soundtrack went to GTA 5 instead of Bioshock or TLOU, so who knows):
|
|
|
Post by Bioshock Infinite WD on May 3, 2014 17:16:38 GMT
This game should be in the running for best soundtracks of this year (then again, last year best soundtrack went to GTA 5 instead of Bioshock or TLOU, so who knows): That was officially, unofficially it was Infinite or TLOU.
|
|
|
Post by Teacakes on May 3, 2014 17:33:58 GMT
Dis
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 3, 2014 23:14:50 GMT
First heard this song nearly a year ago(E3 2013) and started listening to it again recently. I've been listening to this a lot too actually, and bleeding out which is also by imagine dragons.
|
|
|
Post by thatstoo2019man on May 3, 2014 23:27:30 GMT
I have found so many songs I remember from my childhood
motherfucking 240p
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 3, 2014 23:56:56 GMT
Would ya kindly listen to this song?
|
|
|
Post by Bioshock Infinite WD on May 4, 2014 5:43:46 GMT
Oh yes, its my ace in the hole.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2014 6:58:20 GMT
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2014 7:01:57 GMT
Very... interesting. Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money Get money get money get money. More like Get money get money get money get money getmoney getmoney getmoney getmoney get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) killkillkill (me-me-me) get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) getmoney getmoney getmoney get money get money get moneyget money get money get money getmoney getmoney getmoney getmoney get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) killkillkill (me-me-me) get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) getmoney getmoney getmoney get money get money get money get money get money get money getmoney getmoney getmoney getmoney get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) killkillkill (me-me-me) get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) getmoney getmoney getmoney get money get money get moneyget money get money get money getmoney getmoney getmoney getmoney get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) killkillkill (me-me-me) get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) getmoney getmoney getmoney get money get money get money get money get money get money getmoney getmoney getmoney getmoney get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) killkillkill (me-me-me) get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) getmoney getmoney getmoney get money get money get money get money get money get money getmoney getmoney getmoney getmoney get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) killkillkill (me-me-me) get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) getmoney getmoney getmoney get money get money get money get money get money get money getmoney getmoney getmoney getmoney get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) killkillkill (me-me-me) get (m-m-m) get (m-m-m) get (m-m-m) getmoney getmoney getmoney get money get money get money
|
|
|
Post by thatstoomuchfestivity on May 4, 2014 8:08:04 GMT
Heard this song back in 2009 (not from Borderlands, strangely enough). Recently started listening to it again.
|
|
|
Post by Pimp-Hand Lee on May 4, 2014 8:12:54 GMT
Ha. I just saw Cage the Elephant live very recently. Those guys are great.
|
|
|
Post by thatstoomuchfestivity on May 4, 2014 9:12:12 GMT
That's awesome! I hear they put on a good live show.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2014 11:50:24 GMT
Heard this song back in 2009 (not from Borderlands, strangely enough). Recently started listening to it again. Yeah that song's pretty great.
|
|